Naujienos

Kaip pasamdyti gerą interneto reklamos specialistą?

Įdėta - 2010.06.23, šaltinis - google.lt

Daugelis pradedančių internetinį verslą mano, kad tereikia sukurti tinklapį, užpildyti jį informaciją, užpildant atitinkamą forma paieškos sistemos tinklapyje pranešti apie tinklapio egzistavimą ir netrukus pasipils lankytojai. Deja, realybė visai kita. Jau senai praėjo tie auksiniai laikai kai užtekdavo priversti paieškos sistemą indeksuoti tinklapį ir masiškai pasipildavo lankytojai. Jei nevykdytį aktyvios reklaminės kompanijos lankytojų iš paieškos sistemų galite ir nesulaukti. Jei yra pakankamai laisvo laiko ir noro galima pabandyti nusipirkti protingų knygų apie reklamą internete ir pačiam imtis tinklapio reklamos.

Deja, paieškos sistemų algoritmai nuolat kinta, tai kas puikiai veikė prieš kelis mėnesius gali būti visiškai neefektyvu šiandien, todėl be nuolatinio algoritmų analizavimo beveik neįmanoma pasiekti gerų rezultatų. Taigi atlikti šiam darbui lieka vienintelė išeitis – pasamdyti profesionąlą. Deja, šiuo metu neegzistuoja jokių objektyvių kriterijų pagal kuriuos būtų galima užtikrintai spręsti apie internetinės reklamos specialisto kvalifikaciją. iš kitos pusės tokių kriterijų ir negali būti, nes kiekvienas rimtas specialistas naudoja daug savų metodų apie kuriuos nelabai noriai pasakoja. Galima išskirti tik kelis momentus kada tikrai neverta samdyti konkretaus žmogaus ar įmonės.

 

1. Jei jums žada visam laikui 1-3 vietas paieškos sistemose.

 

Tai visiškai neįmanoma. Daugiausia ką galima pasiekti tai pirmas puslapis paieškos sistemose ir tai toli gražu ne pagal itin didelį kiekį raktinių žodžių. Žinoma pagal kai kuriuos raktinius žodžius bus ir 1 vieta, gal ir gana ilga laiko tarpą, bet jei jums žadą kad taip bus visada tai visiškas melas. Net jei jūs pasiryžę investuoti dešimtis tūkstančių litų kiekvieną mėnesį neįmanoma 100 procentų garantuoti 1-2 pozicijų paieškos sistemose.

 

2. Jei jums žada rezultatus jau po kelių dienų.

 

Šioje sferoje nebūna greitų rezultatų. Galima pasiekti apčiuopiamų rezultatų per kelias dienas, bet tai bus pasiekta visiškai juodais metodais, kas rezultate gali baigtis visišku tinklapio pašalinimu iš paieškos sistemos. Arba tiesiog nupirks tam tikrą kiekį lankytojų ir pateiks tai kaip savo pasiekimus.

 

3. Jei jums siūlo itin gerus rezultatus už 100 litų.

 

Žinoma visada gali būti išimčių, kai 16 metų moksleivis sugebės iškelti jūsų tinklapį į pirmas vietas, bet tai tik išimtys. Realybė tokia, kad nieko šiais laikais veltui nebūna. Šiame rinkos segmente nėra aiškių kainų, pas skirtingus vykdytojus kaina už tą patį rezultatą gali skirtis keletą kartų, bet ji negali būti mažesnė už protingą minimumą. Kalbant šiuo klausimu reikėtu pažymėti, kad tikrai geras reklamos internete specialistas gali ir be užsakovų uždirbti pakankamai gerus pinigus tarpininkaudamas parduodant ivairias prekes ar paslaugas, kad ir amazon.com partnerystės programoje. Ir dažniausiai tai bus net didesnės pajamos nei sumoka reklamos užsakovai, tuo pačiu išvengdamas atsakomybės ir spaudimo iš užsakovų pusės. Asmeniškai man tiesiog įdomu skirti tam tikrą laiko kiekį Lietuvos internetui, bet tai jokių būdu negali būti nuostolinga, todėl tokios ir kainos.


TOP